reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Kostic

Michal Kostic

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Matfyzák, s pracovnym kontraktom "operations analyst", toho času v Singapúre Zoznam autorových rubrík:  Asia-PacificSingapúrČo ma napadlo

reklama

Singapúr

Ako sa voláš?

Michal Kostic

Ako sa voláš?

Vždy som si myslel, že mám také fajn jednoduché medzinárodné meno - Michal. Nuž nie v anglicky hovoriacej Ázii.

  • 24. apr 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Money, Money, Money (Čínsky nový rok)

Michal Kostic

Money, Money, Money (Čínsky nový rok)

Nechcem aby to vzbudilo zlú mienku, alebo vyznelo ako kultúrne necitlivé, ale taký bol môj dojem po prechádzke v Chinatown-e.Tu je dôvod, prečo som takú mienku nadobudol.

  • 21. feb 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tak som tu (v Singapúre)

Michal Kostic

Tak som tu (v Singapúre)

Najprv som chcel povedať, že Singapúr na mape vyzerá ako kúsok odpadnutý z Malajzi. Ale problém je, že na mape nevyzerá. Je schovaný za bodkou, ktora označuje jeho hlavné mesto - Singapúr. A takto vyzerá asi po mesiaci (v septembri), keď v ňom plánujete stráviť najmenej rok.

  • 17. feb 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu